piątek, 29 września 2017

zakopane

Zaczęło się od 40-minutowego opóźnienia w Koluszkach. Potem było tylko dłużej i ... ciekawiej. W Krakowie do przedziału wtargnęły terenówki i zaczęły biesiadę. Wiecie, ogólnie to jestem tolerancyjna, ale było jakoś między trzecią a czwartą w nocy, więc moja śpiochowa natura upominała się o sen, a tu party nie na żarty ... W końcu ekipa zakończyła ucztowanie, część udała się na drzemkę do rowerowego, pozostali zostali z nami. Z półtoragodzinnym opóźnieniem dotarliśmy do Zakopanego #kochajmyPKP #towarzystwo_delikatnie_zmielone #podróże_małe_i_duże

jeśli w góry, to tylko w wygodnych butach!

najlepsza cukiernia ever!

hej, bystro woda! lubiłam te potoczki :)

giewont mój crush ♥

Po niemal 12-stu godzinach w pociągu (#kochajmyPKP) udałyśmy się do naszego pensjonatu. Jeśli kiedykolwiek będziecie chcieli się zatrzymać w Zakopanem, polecamy pensjonat Kozica, Chramcówki 11; idealna lokalizacja, wspaniała pani właścicielka, ciepło i przytulnie! ♥

nie liczę godzin i .. kalorii ♥

Po takiej podróży i eleganckim śniadanku, zbawiennym okazało się rozprostowanie (starych) kości podczas wycieczki czarnym szlakiem na Gubałówkę a następnie spacerku na Butorowy Wierch. Słoneczko świeciło pięknie, choć na szczytach zimno! Na szczęście #czapa była ze mną ♥ A widoki? Spójrzcie sami! Mi zapierało dech :) #globtroterka #mountain_trip

top model #wannabe xDDD

akuku! :)

brudne butki, bo chodzimy a nie wozimy się wyciągami lub kolejką xD

gdzieś na szczycie góry ♥

Droga powrotna już niestety kolejką, bo przyznam się szczerze - nóżki bolały xD
Portfel studencki został nadwyrężony na całe 15zł - kolejko, staniej!

Wtorek przywitał nas deszczowo, dlatego wybrałyśmy się na spacer po Zakopanem. Krupówki i Krzeptówki, typowo i turystycznie :) Chciałyśmy oszczędzić nogi na środę i wycieczkę na Morskie Oko, no cóż, nie udało się ;) #pogórach #chodzimy #kalorietracimy

siatkarsko xD

ja i moje ombre, haha, totalnie naturalne, słowo, że nie farbowałam włosów!

przyjadę kiedyś zimą na puchar świata ♥

Środa to już wyprawa na Morskie Oko. Pobudka około 7:00. Śniadanko, pakowanie. Potem spacer na dworzec i autobus do Palenicy Białczańskiej. Pogoda okropna, zimno i mglisto. Przy Wodogrzmotach Mickiewicza, gdzie straciłam zatyczkę na obiektyw ([*]) rzuciłyśmy monetą - iść dalej asfaltem prosto na Morskie Oko, czy Doliną Roztoki na Dolinę Pięciu Stawów a stamtąd Świstówką Roztocką nad Morskie Oko ... Los zadecydował dłuższą trasę z pięknymi widokami, zasnutymi niestety mgłą. Ale było warto, absolutnie!

most do terabithii ♥

W Dolinie Pięciu Stawów spotkałyśmy Małgosię, Damiana, Kasię i Adama i już razem wspinaliśmy się dalej. Wielkie ukłony dla Was kochani; miałyśmy z Anią chwilę zwątpienia czy iść dalej, pogoda nie zachęcała, ale z Wami się udało! Co za wycieczka, co za ekipa, co za dzień ♥ #dalekojeszcze #paposmerfie #żlebżandarmerii #androidsucks #dobreziomki

czekolada w górach to zbawienie, kilka kostek i byłam jak nowa xD

Gdy dotarliśmy na Morskie Oko, mgła akurat ciut opadła i mogliśmy podziwiać ten cud natury prawie w pełni ♥

Deszcz + mgła = #mokrytyłek (i kurtka, i polar, i sweter, i koszulka)

Po 30 kilometrach wędrówki we mgle i deszczu wracałyśmy do Zakopanego zmęczone ale dumne z siebie i szczęśliwe, dla takich chwil warto żyć!

Za co kocham góry? Za to, że wszyscy tutaj są równi, bez względu na to, czy na co dzień jeżdżą autobusem czy latają prywatnym odrzutowcem. Tu, na szlaku, jesteś tylko Ty i Twoje dwie stópki oraz druh u boku. Każdy zaczyna od zera, z szacunkiem dla natury i innych piechurów. Wędrujemy i wspieramy się wzajemnie, wymieniając serdeczne dzień dobry czy cześć. #górycudnatury

Czwartek to ulewa nie z tej ziemi. Postawiłyśmy na wrażenia kulinarne. Był placek po zbójnicku, winko i mnóstwo dobrej muzyki. Wieczorem pakowanie. Kiedy to tak zleciało? :(

Piątek od rana śniadanko, uzupełnienie bagaży i wycieczka na obiad do pana Rysia. Jeśli kiedykolwiek będziecie w Zakopanem, koniecznie dołóżcie tych kilka kilometrów i odwiedźcie karczmę Marzannę, nie pożałujecie! Niesamowity klimat, dobra muzyka, oryginalnie napisane menu, regionalne pyszności ... ♥ PS : Pierogi z borówkami to życie!

O 16:00 wsiadłyśmy do pierwszego pociągu. Miałyśmy aż dwie przesiadki, dlatego było troszkę stresu, że na którąś nie zdążymy, ale PKP zrobiło nam niespodziankę i nawet w pociągu z Wrocławia nie było opóźnienia #żodynsięniespodziewoł

Prawdziwy mentalny reset, doskonałe towarzystwo, pyszne jedzenie i fenomenalne widoki .. Wakacje życia? Zgadzam się! :)

PS : Z uwagi na trudne warunki pogodowe niektóre zdjęcia robione telefonem, stąd i jakość ciut inna. Może następnym razem trafię na słońce, enjoy! ;)

1. Byłam tam, byłam tam! Haha :D (Chociaż tyle nie widziałam i nie mam tak pięknych zdjęć, ale ciii. To drobiazg)

Uwielbiam tą relację!
    Uwielbiam te zdjęcia!
    Uwielbiam te klimaty!
    Nawet to PKP uwielbiam. Zazwyczaj ;)

Mgła faktycznie na żywo mogła trochę utrudniać podziwianie widoczków, ale na zdjęciach wygląda mega! Jest klimacik. Podoba mi się. I to tak podoba podoba. ❤

2. Jakie śliczne widoki !
    Chyba pora wybrać się do Zakopanego na kilka dni i trochę pozwiedzać i zobaczyć Morskie Oko.
    Po raz kolejny na blogu o siatkówce znalazło się miejsce na moją drugą pasję czyli skoki.Miło zobaczyć Wielką Krokiew pomimo ,że jest w remoncie.
    Jak będziesz jechała na Puchar Świata daj znać spakuję się i przyjadę żebyśmy razem mogły kibicować naszym i pozostałym skoczkom :) ❤

3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

4. Ciesz się, że widziałaś Morskie Oko. Podczas mojej wycieczki sprzed schroniska nie było WCALE widać wody. Usłyszałam tylko tekst ojca to paroletniego syna "tu gdzie nie widzisz bo jest ta mgła, to jest takie wielkie jezioro".
    Zdjęcia aż wzbudzają moją tęsknotę za zapachem i widokiem Tatr, tylko proszę, nigdy więcej deszczu w Górach. :)