piątek, 24 lutego 2017

Trójmiasto ♥


Po raz pierwszy Gdańsk SKRAdł mi serce wiele lat temu, kiedy jako mała dziewczynka z uroczymi warkoczykami pojechałam tam na pierwsze kolonie. Od tamtej pory wracam w te strony ilekroć mam okazję. Kocham te widoki, ten klimat, a od 5 lat mam tam także przyjaciółkę. Moje małe eldorado :)

Zdjęcia robione telefonem podczas nadmorskich wojaży. Wtedy jeszcze nie byłam w posiadaniu nieco bardziej zaawansowanego sprzętu fotograficznego, ale to kawałek mojej historii; z Gdańskiem i okolicznymi Sopotem oraz Gdynią mam same wspaniałe wspomnienia, dlatego ten kawałek Polski zasługuje na pierwszy fotograficzny wpis na tym blogu. 


Przedstawiam Trójmiasto widziane przez różowe okulary. Enjoy! :)


molo ♥


jak się zakochać, to tylko w Trójmieście!




plaża zimą jest niesamowita; księżyc był wtedy przepiękny!


Skra - Lotos :)






fantastyczna hala ♥




Gdańsk Stare Miasto #true #love





mam słabość do kamieniczek :D


Neptun zawsze w formie, zawsze na mnie czeka ;)


















zrobiłyśmy spacerek, mroziło jak nie wiem co i gdzieś tutaj zaciął mi się telefon xD





uwielbiam takie przejścia!



Żuraw ♥






różyczki dostałyśmy w Maku, chłopaka który nam je dał, pozdrawiam! :)


Miłego weekendu, moi drodzy. Niech będzie piękny jak Trójmiasto! :)

2 komentarze:

  1. Moje piękne Trójmiasto <3

    Mega zdjęcia! Niby robione 'tylko' telefonem, a wyszły Ci ślicznie. Aż strach się bać co będzie, jak zabierzesz aparacik na spacer... #rośniekonkurencja hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! ;*
    Haha, narazie na spokojnie, wiele wody w Wiśle upłynie zanim uczeń dogoni miszcza :D

    OdpowiedzUsuń