niedziela, 12 marca 2017

Działka #1

Lubię mieć swoje miejsce do myślenia; azyl, gdzie można się zatrzymać i pewne sprawy poukładać. Latem wystarcza mi kawałek równego asfaltu i słuchawki w uszach - wiatr we włosach i rolkowe eskapady to moja ukochana forma spędzenia wolnego czasu i zebrania myśli. Ale co zanim nadejdzie lato? DZIAŁKA. Moje miejsce na ziemi :)

prawie jak w górach ♥

niektórzy sąsiedzi mają szałowe furtki, osobiście wielbię Kaczora Donalda :D


uwielbiam fotografować kłódki 

moje ulubione zdjęcie z tej serii *,*

rosną tulipanki :) 



mikrobiom naszego oczka wodnego xD


trzeba je ściąć po zimie, latem będą kwitły na fioletowo ♥

dmuchawce; te to dopiero są krejzolskie :D



prawie jak w górach again


Taka oto chwila z Nikonem na działce; narazie wszystko bardzo powoli budzi się do życia, ale nie mogę się doczekać tej eksplozji kolorów i zapachów, która pojawi się już niedłgo wraz z wiosną! 
#nature #paradise #can't #wait

4 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie jest mega! Mam słabość do takich widoczków ♥
    Coraz więcej akcentów wiosny na zdjęciach, zdecydowanie lubię to. Też już nie mogę doczekać się aż przyroda do końca się przebudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;*
      Oj ja też już nie mogę się doczekać słoneczka i eksplozji zieleni. Przyda się porcja nowej, wiosennej energii! :)

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest przepiękne brakuje tylko gór i można patrzeć na nie bardzo długo.Mój pierwszy komentarz tutaj wrócę jeszcze do twoich zdjęć Kalisza, chociaż byłam na rynku bardzo krótko ( w październiku było już chłodno i pochmurnie ) to też udało mi się zrobić kilka fajnych zdjęć nie zabrakło też selfie ;) Gdyby czas tak szybko nie kurczył się poszła bym na dalsze zwiedzanie, ale dzięki temu mam pretekst żeby ponownie się wybrać do Kalisza tylko tym razem może w cieplejszym miesiącu :) Zdjęcia budzącej się przyrody zawsze mi się podobają a te są po prostu genialne !
    Mogę kilka podkraść na tapetę ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, niestety gór mi w Kaliszu nie wybudowali, żale i troski do Pani Matki Natury xDD

      Zapraszam! Dużym miastem nie jesteśmy, atrakcji jakoś dużo też nie ma, ale jest spokojnie, klimatycznie i swojsko, polecam! :)

      Dziękuję! Bardzo ważny dla mnie jest feedback, bo dopiero się uczę i nie wiem, czy ludzie są w stanie w ogóle patrzeć na te moje "zdjątka" .. Pewnie, że możesz podkraść na tapetę! #dlamniezaszczyt :D

      Usuń