sobota, 1 lipca 2017

#wakacje

Mianownik; kto, co? W A K A C J E

Dopełniacz; kogo, czego? W A K A C J I

Celownik; komu, czemu?  WA K A C J O M

Biernik; kogo, co? W A K A C J E

Narzędnik; z kim, z czym? W A K A C J A M I

Miejscownik; o kim, o czym? W A K A C J A C H

Wołacz; o? W A K A C J E (!!!)

Uwielbiam słowo W A K A C J E. Wygląda pięknie, niezależnie od tego, przez który akurat przypadek je odmieniam (chyba, że dopełniacz; kogo, czego nie ma? wakacji – w tym zestawieniu nie wygląda to najlepiej). Wakacje to muzyka dla moich uszu i miód na serce. Jaki mam na nie pomysł? W przybliżeniu jeden na minutę ;)

  1) Wyśpię się, bo jestem śpiochem i kocham spać (ja i łóżko to związek idealny!)



 2) Rolki, bo kocham wiatr we włosach, muzykę w słuchawkach, 
przyspieszony rytm mojego serca, 
czystość myśli i siły, których przybywa z każdym kilometrem.





 3) Książki, bo (jednak)  nie potrafię nie czytać. 
Po co rezygnować z odkrywania nowego świata i nowych perspektyw, 
byłoby to marnotrawstwo, nieprawdaż?



  4) Filmy, bo ja to zawsze 1000 lat za murzynami xDDD
I oczywiście ulubiona muzyka, w końcu nie ze spotify, a na płycie. 
Mówcie co chcecie, ale na płycie słychać inaczej, lepiej! :)





5) Nikon, bo warto mieć pasję, której każdego dnia trzeba się uczyć.




6) Góry, bo marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia! 
Nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam w górach, a górskie wycieczki to przecież stan umysłu. 
We wrześniu : misja Zakopane; Giewont, Kasprowy i Morskie Oko. Can’t wait!



  7) Spotkania towarzyskie, bo w końcu jest czas ;) 
+ Mistrzostwa Europy, Stadion Narodowy, werble proszę ;)

Taka moja szczęśliwa siódemka. Zapowiada się naprawdę krejzolsko! ♥

2 komentarze:

  1. Uwielbiam wakacje szczególnie jak trwają trzy miesiące :)
    Witaj w klubie też jestem śpiochem, lubię jeździć na rolkach,czytać książki.
    Polubiłam robienie zdjęć tylko muszę zaopatrzyć się w lepszy aparat ;)
    Góry góry wołają mnie tak samo jak morze ( od podstawówki lubię zdobywać szczyty dla manie to nic trudnego a morskie widoki są cudne) .
    To się widzimy na Narodowym a werble też są ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka!
      Dziękuję za pozdrowienia i odwzajemniam :)

      Usuń